Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

χιόνι...




Με ρωτούσε χτες βράδυ ένας καλός φίλος: "Δεν πέφτει πια χιόνι όπως παλιά στο Βογατσικό;"

 Και τι να του πω τώρα εγώ; Σάμπως έχω καταφέρει να πάω εκεί τα τελευταία δέκα χρόνια; Απ' όσα  μου λένε όμως εικάζω πως όχι... Άλλωστε το χιόνι του ο  Θεός το λιγόστεψε παντού στον κόσμο ακόμα κι εκεί που κάποτε συνήθιζε να "το ρίχνει με την ψυχή του". Εξαιρούνται η μητέρα των θεομηνιών ΗΠΑ και ο Καναδάς (ίσως επειδή εκεί ζουν πολλοί ομογενείς βογατσιώτες...Τρίτη και τέταρτη τώρα γενιά...). 
Χιονοδρομικά κέντρα στην κεντρική Ευρωπη σχεδόν έχουν ερημοποιηθεί ενώ στον πλανήτη μπορει να δεις να χιονίζει σε απίθανα μέρη ακόμα και στην έρημο...

Μιας και δεν χιόνισε φέτος στο χωριό κάνω κι εγώ λιτανεία με χιονισμένες φωτογραφίες του αρχείου μου και άλλες που βρήκα στο διαδίκτυο...

Και ...ιδού: χιονίζει!!!


























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου