«Ό,τι Μένει Ανθρώπινο»: Μια παράσταση μνήμης στο Φεστιβάλ Ολύμπου για τον Μάρκο Φ. Δραγούμη
Τετάρτη 15 και Πέμπτη 16 Ιουλίου 2026 στις 21:30 στο Ελληνιστικό θέατρο, Δίον Πιερίας Πηγή: www.otimenei.gr & O NΤΕΛΑΛΗΣ Μια μουσικοθεατρική performance για τον Μάρκο Δραγούμη από τα παιδιά του, Φίλιππο και Ναταλία Δραγούμη, μαζί με τις μουσικούς Φένια Χρήστου και Masa Josilo, σε σκηνοθεσία και δραματουργία της Πηνελόπης Φλουρή. Μία παράσταση για τη μνήμη και τη δημιουργία ως πράξη ανθρωπιάς. Η παράσταση «Ό,τι Μένει Ανθρώπινο» παρουσιάζεται στις 15 και 16 Ιουλίου 2026 στις 21:30 στο Ελληνιστικό θέατρο στο Δίον Πιερίας , με την υποστήριξη και χρηματοδότηση του ΥΠΠΟ, μέσα από το πρόγραμμα «Όλη η Ελλάδα ένας Πολιτισμός». Η παράσταση εντάσσεται στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ Ολύμπου . Με αφετηρία την άγνωστη συνθετική και ποιητική δημιουργία του Μάρκου Δραγούμη , το έργο φωτίζει μια βαθιά ανθρώπινη στάση απέναντι στην τέχνη: τη δημιουργία όχι ως πράξη προβολής, αλλά ως π...